.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز پرداخت غرامت بیمه به خسارت بارندگی اخیر شالیزارهای آمل
پرداخت غرامت بیمه بانک کشاورزی آمل برای خسارت بارندگی اخیر شالیزارهای آمل آغاز شد

به گزارش شمال نیوز، مدیرجهادکشاورزی آمل گفت : به شالیکاران خسارت دیده آملی توصیه کرد برای دریافت غرامت بیمه محصولات زراعی هرچه زودتر به صندوق بیمه محصولات کشاورزی در بانک کشاورزی آمل مراجعه کنند.

حدود 15هزارهکتار از مجموع 35درصد شالیزارهای این شهرستان درپی بارش های چندروزه هفته گذشته دچار خسارت ( ورس) خوابیدگی شالی به سطح زمین شده است.

مدیرجهادکشاورزی آمل افزود : نخستین برداشت مکانیزه محصول شالی نیز دیروز در روستای " درزی کلا" از توابع بخش دابودشت شهرستان آمل انجام شد.

سیدحسین اسلامی سطح زیرکشت شالی امسال در شالیزارهای این شهرستان بیش از37هزارهکتاراست افزود: پیش از بارش باران هفته گذشته درمازندران، شرایط رشد شالی به صورت طبیعی ومطلوب بوده و در وضعیت پر کردن دانه ها و طلایی شدن خوشه ها قرار داشت اما با بارش های متوالی و وزش باد نیمه دوم تیر شالیزارهای آمل دچار ورس (خوابیدگی) شد که این وضعیت درکاهش عملکرد تولید محصول درواحد سطح تاثیر زیادی دارد .

اسلامی با اشاره به اینکه امسال در بیش از32هزارهکتار از شالیزارهای این شهرستان ارقام محلی طارم و بقیه نیز ارقام پرمحصول کشت شده است، پیش بینی کرد، حدود 200هزارتن شلتوک از شالیزارهای آمل امسال برداشت شود.

درشهرستان آمل با بیش از 50هزارهکتار سطح زیرکشت، سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی تولید وبه بازارهای مصرف داخل وخارج از کشور ارسال می شود./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.